I remember when..

Dagen började ganska segt. Vaknade första gången 04.55. Jag kunde knappt tro mina ögon. Men jag somnade om, vaknade vid åtta, somnade om, vaknade vid nio, somnade om och klev upp efter elva.

Efter att jag varit en sväng till Hälsokost så for jag till campingen och kollade drakbåtstävlingarna ett par timmar med Sandra och även Gabbi, trots det kalla vädret och den kalla blåsten ;)

Efter middan såg jag på tv ett tag och sedan begav jag mig mot ica och köpte godis :P När jag kom hem kände jag mig verkligen motiverad till att fara ut och springa så jag bytte om, tog på mig skorna och gav mig ut. Det slutade med att jag sprang en mil! :) Glad att jag for ut, motivationen har verkligen inte varit på topp och det här var första träningen den här veckan och jag hoppas verkligen motivationen håller i sig! Hade glömt bort den härliga känslan efter en springtur! :)

Efter duschen slängde jag mig i soffan och kollade film, "You Again", den var rätt bra :) Jag åt även godis, efter 2 år 5 månader och en dag ;) Blää, det var inte så gott som det var tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim