Fjärilar i magen ;)

Nu är det mindre än 24h kvar! :D Jag kan inte fatta att jag åker i morgon! Det var inte så länge sen som jag räknade ut att det var hundrasextio nånting dagar kvar. Och det var inte så länge sen som jag satt och läste och läste och försökade bestämma mig för vart jag skulle åka. Och nu ska jag åka! :D
Jag sitter i bilen, vi är på väg till luleå. Vi är snart framme, tror jag :P Vi ska en sväng på stan, jag ska kolla om jag hittar gladiatorskor, och så ska vi äta och vara till en matvarubutik :)
17.15 går mitt flyg till stockholm :) När jag kommer till arlanda ska jag checka in och sen ska jag nog gå och kolla var vi ska samlas på morgonen. Sen måste jag ju sova också, eller försöka åtminstone ;) Jag tror inte jag kommer få så mycket sömn inatt :P
04.00 ska jag kliva upp(kanske tidigare) för 05.10 är det samling :) Jag börjar få fjärilar i magen :D
Men ha det så bra i ötå så syns vi om tre veckor! :) Jag kanske bloggar i England men det är inte säkert, jag bloggar i alla fall när jag kommer hem :) Heippa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim