:)

Jag är i Korva hos moster :) Spelar spel med Filip, kusin Ida och hennes man Zache, fast nu har vi tagit en liten paus. Vi har även hunnit med att vara ut med valparna(de har blivit mycket busigare på bara ett par dagar!).

Efter marknadsbröllopet var jag hem och började packa ihop grejer som jag behövde med hit och så försökte jag få ner lite mer grejer i resväskan. Jag glömde mitt halsband, penna och sudd i Sturres väska så jag var tvungen att gå och möta henne och hämta dem. Usch vad stressad jag var! Zache kom och skulle hämta filip och jag hade inte packat klart och... Det var så skönt att snöra på mig skorna och springa hit! En mil blev det :) Stressen bara rann av mig! Jag satte ett mål, att springa milen på 58min och jag sprang på 55min och 52sek så jag är riktigt nöjd!!

Imorgon blir det marknaden igen, när vet jag inte. Och jag måste packa! För på måndag bär det av till stockholm och jag har inte ens packad hälften :S

Här är en tjejs blogg som är i Bournemouth nu. Känner inte henne men hon hade lagt upp sin blogg på sts sida på facebook och kolla vad billigt hon har shoppat för! Jag vill oxå! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim