6 dagar kvar..

Idag har jag:
  • Dammsugit och skurat mitt rum.
  • Dragit fram resväskan.
  • Börjat packa lite.
  • Tränat.
  • Varit till Vega och hälsat på.
När jag skulle hämta grejjer i tvättstugan gick jag flera ggr till förrådet utan att tänka på det. Ville väl ta fram resväskan ;)

Smillas valpar har blivit ännu lite större och nu är de ganska så busiga :P Om man slår med handflatorna i marken så kommer Beda hoppandes emot en. Bruno satt bakom min rygg och tuggade på min kofta(de funderar på att döpa honom till Bruno-Ferdinand för att han är så lugn ;) Lillen var också ganska busig och Zorro var rätt så lugn :) de är sååå sööta  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim