When nothing seems to work

Ska snart börja laga mat :) Eller laga och laga, steka blodpudding :P Jag har gjort lite på So grejjen om första världskriget och efter middan ger jag mig ut på en promenad. Ska passa på att gå förbi pappa och hämta några grejjer och senare ikv ska jag försökta ta hand om mitt väldigt slitna och torra hår. Borde egentligen klippa mig men då blir det så kort igen :P Ska först se om det hjälper med inpackning och sånt, om det inte hjälper så måste jag klippa mig :/

Om jag hinner ska jag nog se Losing it with Jillian :P Förstår inte vissa människor som är med i programmet. De behöver verkligen hjälp och kan vara på gränsen till ibland livshotande sjukdomar men ändå så tjatar de emot henne och vill inte ha hennes hjälp fast det är de själva som anmält sig till programmet. :S Tycker de ska vara glada över att hon tar tid till att hjälpa dem och ta vara på chansen istället för att tjata emot henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim