Tomorrow is just another day

Den här måndagen har varit helt okej om man jämför med andra måndagar :P Valde bad på idrotten, orkade inte gå ner till isladan ;) Simmade iaf 50 längder, duktigt tycker jag! :D Efter idrotten fick vi sluta för Ingela skulle på möte, tror jag. Så var hemma halv 2, ganska skönt! Tycker vi borde sluta efter idrotten varje måndag ;)

Träningen gick väl helt okej, lite slö tycker jag att den var :P (åke pratar för mycket ;) Det var kul att Julia också var med idag! :)

Imorgon ska jag ut och springa! Känns som dags för det. De har lovat 7-8 minus och nu hoppas jag att de håller det också! :) Vet inte om jag ska satsa på att springa en mil med sturre :/ Får se imorgon hur det känns :)

Nu ska jag se top model och äta apelsin :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim