Others may walk it with you, but no one can walk it for you.

Trött! Jag och mamma brukar vara och simma på torsdagar men idag gick vi ut och promenerade 1h istället. Jag är helt slut i benen! Jag hoppas att jag orkar vara ut och springa i helgen iaf :)

Jag har suttit kollat runt på gymnasieskolorna i Umeå och just nu är det 6 eller 7 skolor jag tror jag ska söka till i Umeå plus alla program jag ska söka i Ötå och kanske i Luleå :P Kommer ha svårt att bestämma mig sen fast det är ju inte säkert att man kommer in överallt, men det kommer nog ändå att vara svårt :)

Fredag imorgon! Jippiiee! :D Veckan har gått fort fast ändå känns det som att jullovet var för länge sen ;) Det ska bli skönt att sova ordentligt och slippa kliva upp så tidigt :)

Tror jag ska äta nånting nu och kanske se på tv en stund, sen måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim