Hemma igen :/

Då var man hemma igen :/ Haft en ganska bra helg. På fredag när vi kom fram till Vännäs bar vi in möbler, städade och fixade lite. På lördag var vi på gymnasiemässan i Umeå. Fick mycket bra information. Kommer verkligen söka till iaf 3 skolor i Umeå! :) Vill flytta men jag får väl se om jag är modig nog att göra det :/ Är verkligen less på ötå. Iaf efter mässan var vi på stan ett tag och på kvällen gjorde vi inte så mkt :)

Idag satte vi oss i bilen vid halv 11 och började köra hemåt. Vi stannade på storheden ett par timmar. Köpte faktiskt en topp, en tröja/långärmad topp och ett bälte/skärp :) Och så stannade vi i Överkalix hos fammo och åt middag.

Nu ska jag snart gå och sova så jag orkar upp imorgon, har inte sovit så bra i helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim