God morgon, god middag, god kväll ;)

Är hungrig! Pappa for just iväg och hämta pizza, mums! :P Här är det stökigt. Mamma och pappa bär ut möbler och packar ner grejer. Undra vart vi ska äta när köksbordet och alla stolar är ute på släpet? :S Och ena soffan också, vi får väl sitta på golvet :P

Det känns så otroligt skönt att vara klar med både so:n och kemi labrapporten! :) nu har jag bara spanska glosor(än så länge) till tisdag nästa vecka :)

Ska kanske med Sturre och simma lite senare. Får se hur det blir med det. Borde egentligen dammsuga och skura i mitt rum, men har inte precis lust med det. Borde nog träna idag med tanke på att jag inte hinner göra det på hela helgen. Kanske på söndag. Men det är inte viktigast just nu så om jag inte hinner får jag träna extra nästa vecka ;)

Imorgon blir det tidig uppstigning. Tror pappa sa att vi ska åka redan sju -.- Jobbigt! Vi ska stanna i sunderbyn för pappa ska få sitt dropp och sen blir det nog raka vägen till vännäs. Där blir det att bära in alla möbler och sen vet jag inte riktigt :) Hoppas på att vi har tid att fara på gymnasiemässan på lördag iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim