Dag 8, Mål på kort sikt för denna månad och varför

Mina mål den här månaden är:
  • Komma igång med träningen ordentligt.
  • Efter pappas födelsedagsfika ska jag inte äta så mkt onyttigt som jag gjort under lovet.
  • Spendera mkt tid med pappa, innan han flyttar.
  • Kolla upp gymnasium och försöka bestämma mig för vad jag ska söka.
Varför?
Om jag inte kommer igång med träningen kommer jag inte orka med skolan. Pappa kommer ju så klart hem ibland efter att han har flyttat men det blir ändå inte hur ofta som helst. Om jag inte kollar upp mer om gymnasium och programmen så kommer det sluta med att jag skickar in typ 30st ansökingar till olika skolor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim