Igår och idag.

Gårdagen var bra. Vi började med att stressa runt på stan. Vi hade bara 2,5h på oss så ganska så stressade var vi. Vi åt buffé på Waldorf, gott var det! :) Hann iaf köpa present åt sturre, två nagellack, två tunna tröjor och ett linne. Efter stan bowlade vi, jag var med ida L, amanda och maria, jag kom sist :( det brukar gå mkt bättre för mig än vad det gick nu men gjorde iaf 2 strike! :D Efter bowlingen var vi till nån katolsk kyrka, till coop på storheden och sen hem. Kul var det :) Har inte varit med om så många kärringstopp och tutningar från andra bilar på en resa, haha :P

Vaknade vid halv 10, åt frukost och begav mig sedan ut på en promenad med stavar. Promenerade en timme, duschade och nu ser jag en film :) Vid 5 ska jag till Sturre och fira henne, kuul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim