:)

Ötå vann mot Kalix med 60-55. Bra spelat! :) Har lite ont i knäet :( kände lite redan när jag kom hem efter att ha varit och sprungit. Hoppas iaf att det går över för jag vill verkligen inte vila! Sprang bara 5km för Sturre var och tränade småungarna och hade ingen lust att springa så långt själv. Men är ändå riktigt nöjd för jag fick bästa tiden hitills den här vintern och så höll jag nästan på att somna på so:n! :) Är glad att jag ens tog mig ut genom dörren. Jag och sturre gäspade oss igenom so:n, gäspade inte den ena så gjorde den andra det ;)

Idag har jag varit två år utan godis! :D Ganska bra tycker jag :) Har bara lite svårt att bestämma mig om jag ska börja äta igen eller om jag ska hålla några månader till :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim