Stressad..

Kvällen igår hos sturre var rolig :) Vi fikade smörgåstårta, kladdkaka, glass, muffins och kex :P Vi spelade det där spelet när man ska förklara ord, vad det nu heter :) Kuuul vare, och mycket skrattade vi. Sturre hade lite problem ibland att komma på orden ;) Vi kollade en och en halv film ;P Vi började på en men bytte till en annan. Mycket presenter fick hon också. Typ 5 klädesplagg, duschcreme, klämmor, toy, godis...

Idag måste jag bestämma mig för hur jag ska göra. Jag ska åka, tror jag :P Men jag måste bara bestämma mig för vilka skolor jag ska besöka. Det blir iaf Thoren business school, Umeå internationella gymnasium och John Bauer. Borde försöka hinna med Midgård och Minerva också. Det dåliga är att jag ska(tror jag) söka IB på Midgård men de startar inte det programmet på den skolan förrän till hösten så det går inte att fara på PRASO dit. Då tänkte jag,kanske att jag får fara på PRASO på Östra gymnasiet på IB programmet. Men jag ska inte söka dit för pappa hade hört att det har varit mycket problem på den skolan och då måste jag besöka Midgård istället. Men hur ska jag hinna med 6 skolor på två dagar? :S

Jag måste försöka lösa det och så ska jag ut och springa idag också. Det är det enda jag har planerat in. Eller jag ska försöka hinna med att slänga upp lite bilder hit från gårdagen m.m. Sen skulle det vara bra om jag hann städa mitt rum :/ hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim