Igår...

Skrev det här inlägget igår men det gick inte att publicera pga nätverksfel :)

Jag tog mig hela vägen till Vännäs från Ötå med buss, själv! :D Det tog ändå inte så hemskt länge att åka buss. Det gick faktiskt ganska fort, antagligen för att jag hade så mycket att göra i bussen :P Väl i Umeå gick jag från busstationen till vasagatan. Det var inte speciellt långt och inte så svårt att hitta. Missade en tidigare buss från Umeå till Vännäs, trodde det var fel buss :P så jag fick vänta en halvtimme extra. Men det gjorde inte så mkt för jag var framme typ samtidigt som bussen jag missade :) När jag väntade passade jag på att se mig omkring lite. Hittade en galleria som jag gick igenom snabbt för att bli varm.

När jag kom fram till Vännäs hämtade pappa mig och så for vi till hans jobb och tränade. Sprang på löpbandet 5,5km. När vi kom till lägenheten lagade vi mat och nu sitter jag här. Tittar på kartor och försöker fundera ut vilken väg jag ska gå till Östra när jag kommer till Umeå imorgon :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim