Hemma igen.

Igår var jag på Praso på Thoren Business School. Det verkar vara en ganska bra skola. Den var inte så stor och det såg inte riktigt ut som en skola. Det visade sig att jag kanske är släkt med en av lärarna på skolan, Björn heter han. Han har nån Simu släkt i närheten av Ötå.

Jag gick från TBS halv tre och vidare till Umeå Interntionella gymnasium. Jag är lite intresserad av ett av deras program men inte av skolan. Den var ingen höjdare. Skolan behöver inte ha helt nya möbler m.m. som TBS har men UIG såg riktigt tråkig ut! Men jag ska kanske söka dit ändå för skolan har fått bra kritik och så att jag inte ångrar mig sen.

När jag var klar där gick jag till en plats(kommer inte ihåg vad platsen heter) och väntade på att pappa skulle plocka upp mig och så åkte vi hemåt. Det tog inte så lång tid hem. Vi åkte vid tre och var hemma före åtta.

Hemma gjorde jag inte så mycket. Kollade vampire diaries och sen var det inte så mycket på tv att se. Gick och sov kring halv elva och klev upp ca. kvart över tio.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Borde städa, kolla igenom so:n, fara ut och springa, göra matte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim