Almost done!

Har just fyllt i gymnasieansökan. Är inte helt klar, har inte fyllt i språk ännu. Vet inte riktigt vad jag ska välja men det blir mest troligt spanska som första handsval men andrahandsval? :/ Är för övrigt rätt så nöjd med mina val :)

  1. International Baccalaureate, IB- Midgårdsskolan i Umeå
  2. Communication Program- Thoren Business School i Umeå
  3. Samhällsvetenskap- Umeå Internationella Gymnasium
  4. Samhäll Beteendevetenskap- Midgårdsskolan i Umeå
Det var fyra av mina val ;) Känns så skönt att äntligen ha fyllt i ansökan och få släppa de tankarna ett tag!

Ska snart gå och byta om och fara på träningen. Hoppas på en jobbig träning idag. Det blir bara jag, sturre och erika om inte Julia dyker upp eller Maria hinner hem från happis :) Vi fick sluta tidigt idag, efter idrotten vid ett. Efter skolan har jag hunnit städa och dammsuga mitt rum+ dammsuga resten av huset. Duktigt va? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim