8/2-11

Ganska lugn dag idag. Musik och rörelse istället för matte. Vet inte riktigt hur nationella gick. Gjorde såklart slarvfel -.- men jag hoppas det gick bra iaf.

Efter skolan var jag iaf och sprang och sen körde jag lite armövningar också. Hunnit göra lite matte och ätit middag. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ta det lungt iaf. Kanske se en film? :)

När Filip gick från bordet vid middan och skulle gå ner för trappan:
-Oj, jag höll på att ramla.
2sek senare:
Duns, Duns, Duns.
- Hahah, jag ramlade!

Kanske inte så kul nu men då vare det ;)

Det känns precis som måndag idag :P Fick förresten mvg på kemi labrapporten! :D Glad över att nånting går bra. Vi fick ansökningsblanketterna till gymnasiet. Hur ska jag kunna bestämma mig för vilken skola jag ska sätta som 1:a, 2:a... hands val? :S Ötå hamnar iaf långt ner på listan för här kommer man ju alltid in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim