2011-02-15

Varför känns det som onsdag idag? :S Nåja, efter skolan hoppade jag på crosstrainern och trampade på en timma. Jobbigt men helt klart värt det. Efter det duschade jag och sen lagade mat. Och nu sitter jag här :)

Vet inte om jag ska åka till pappa nästa onsdag och besöka nån skola torsdag, fredag. Jag måste i så fall ta bussen in till Umeå(göra ett bussbyte) och själv ta mig till skolorna :S Hur fan ska jag kunna hitta i Umeå när jag knappt hittar i Luleå? ;) Mitt lokalsinne är inte heller särsklit bra så jag skulle antagligen inte hitta tillbaka till busstationen heller. -.- Pappa föreslog att jag skulle rita kartor men jag tror knappast det hjälper. Nå måste bestämma mig snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim