2011-02-03

Jag har varit och simmat med sturre, kom hem för inte så länge sen. Simmade 60 längder, 1,5km ganska bra tycker jag :) Märkte när jag hade duschat klart att nyckeln hade lossnat från bandet men som tur var låg den på grunda sida i poolen :P

Imorgon är det äntligen fredag! :D Veckan har faktiskt gått fort. Dagarna flyger förbi ;) Nationella nästa vecka :S Längtar inte! Vet inte om jag ska sluta efter lunch imorgon och följa med familjen till lule eller om jag ska stanna i skolan. Vi ska ju träna inför danstentan på idrotten och borde nog egentligen vara där för jag kan inget men jag ska prata med maria imorgon. Följer gärna med till Lule. Fast då hinner jag nog inte träna :/ svårt val det här alltså! ;) Men det blir nog att stanna hemma, hur ska jag annars klara tentan?

Längtar till Lördag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim