Bildbomb :)

Usch vad jobbigt det var att ladda upp alla bilderna men iaf :)

Filip var fotograf ett tag ;)
Jag och Beda :)
Välidgt mycket klappar och det är inte ens alla :)
Det tog väldigt lång tid att dela ut alla.
Elis fick tag på hårspray men han hann aldrig smaka på den ;)
Han är såå söt :D
Mamma sa till Aline:
-Aline vet du vad? Du är så söt.
Aline:
-Maria, du är också söt.
Hon är så söt ;)
Tomten kom.
Aline fick stort paket.
Haha, vilken min :P
Här dansas tomten ut, vilket Celina tyckte var löjligt :P
Lillen var också där :) Även Smilla och Noomi men de har jag ingen bild på.
Ronny, Filip och Vega.
Testar nya objektivet och pappa fastnade ;)
Fammo hos Torsten och Arja.
Tennarmbandet som jag gjort åt Fammo. Hon tyckte det var den bästa
julklappen hon fått :D
Jag hade en bra jul men julkänslan saknades :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim