Trött!

Första dagen avklarad! Puh. Jag är skit trött! Det enda vi har gjort hela dagen är att leka olika namn- och lärakännalekar och så har vi gått runt på skolan. Jobbigt att inte känna någon alls men förhoppningsvis blir det bättre om några dagar när man börjar känna varandra lite bättre. Saknar dig Sturre! :') Det kändes ganska tomt och konstigt utan dig vid min sida ;)
Vi slutade tre och då gick jag in med två tjejer från klassen mot stan. Fast efter halva vägen vek de av åt ett annat håll. Jag är ganska stolt, jag lyckades hitta in till stan och jag åkte buss till och från skolan och lyckades hoppa av på rätt ställe ;D
Jag gick in en snabb sväng på H&M men jag orkade inte titta på något så jag gick och köpte busskort och tog bussen hem. Busskortet var svindyrt! 895kr för en månad! Nästa gång kostar det 870 för att kortet kostar 25kr första gången.Ska kolla om det blir billigare att köpa rabattkort istället :/ Nog för att jag kan åka hur mycket jag vill mellan Umeå och Vännäs+ inne i stan men det har jag nog inte så stor nytta av än iaf. Nåja, jag får se :)
Imorgon har vi ännu en "lära känna" dag och på onsdag börjar de vanliga lektionerna.
Jag vet inte om jag orkar fara ut och springa. Kanske promenerar iaf, äh jag vet inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim