Härligt! ;D

Sådär, då har vi lite fika. Jag bakade kladdkaka med polly trädgårdsbär fast jag lade det i muffinsformar istället :)
Jag var och sprang, dock bara 5km hade tänkt springa 7. Efter 2km var det nästan så att jag stannade och gick, jag var så jäkla trött i benen. Men jag fortsatte och jag tog mig igenom så jag är nöjd!
Jag och pappa var till Ica och handlade, hämtade även ut paketet så nu har jag äntligen fått plattången!
Vi tog foto till skol ID idag hoppas det blev okej, för  bra blir det ju aldrig. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen se på tv och smaka muffinsen :D

Kommentarer
Postat av: Moa

Hejhej! Vart går du skola? :)

2011-08-27 @ 11:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim