:)

Idag har jag och pappa varit till Ersboda. Vi var på öb(och handlade lite schampo och sånt), jysk(skulle hämta sängen men den hade inte kommit,köpte handdukar, beställde en spegel,köpte madrassöverdrag). Vi åt lunch på fiket i Coop, sen vi också till H&M, Kappahl och Inter Sport. Jag köpte inte koftan jag vill ha för jag tänkte gå imorgon på H&M i stan och kolla om de fortfarande har erbjudandet "handla för 500 och få 100kr rabatt". Om de inte har det köper jag nog koftan ändå, om den finns kvar. Håller tummarna!
När vi kom hem for jag direkt ut och sprang, körde spring 3min, gå 2min, springa 3min... Sen har jag bara ätit och sett på tv :)
Träningsshorts Inter Sport. Inte
speciellt bra bild men, men.
Schampo Öb, de var billigare där
den här veckan :)
Hårmask,hårinpackning Öb.
Hänglås Clas Ohlson(köpte igår) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim