:)

Idag hade vi samarbetsövningar på morgonen och på eftermiddagen hade vi klasstävlingar. Alla klasser gick runt på olika stationer och gjorde olika saker. Det gick inte så bra för min klass ;) Jag kommer inte ihåg vilka som vann, bara att två klasser kom delad etta och att dansettorna kom tvåa.
Vi slutade lite före tre så jag tog bussen hem. Sen gick jag till brandstationen och pappa kom dit med grejer och så tränade vi lite. Sen var vi och åt middag på "tre kronor" :)
Vi var också och hälsade på hos en av pappas arbetskompisar och hans familj :)
Jag funderar på att vara med i Lidingöloppet :) jag måste bara kolla om jag får ledigt. Sen så ska jag även till Göteborg i October på reunion partyt :)
Nu ska jag göra mig klar för sängen. Är verkligen skit trött! Börjar 10 imon så jag behöver inte kliva upp förrän åtta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim