Dagen :)

Jag och pappa åkte till Strömpilen och Ersboda en sväng idag. Hittade inte plattången som jag ville ha så jag ska beställa den idag. Jag var bara in på H&M och Vero Moda men jag hittade ingenting. Jag får gå på stan nån dag under veckan om vi slutar tidigare eller så får jag åka in nästa helg :) Jag köpte iaf muffinsformar av silikon, kakao, madelmassa och bakchoklad, eller rättare sagt pappa ;) Jag vill baka biskvier men jag tror inte jag göra det förrän vi har flyttat :)
Vi har förresten hittat en rätt stor tvåa som vi ska flytta in i nångång i september :) Jag får sovrummet och pappa sover i klädkammaren ;) Den är ganska stor, det är som ett litet rum så :)
Nu ska jag byta om och fara ut och springa. Sen måste jag gå förbi pappas jobb så han får skriva under några papper som jag måste ha med till skolan imorgon. Biblioteksavtal, datoravtal och så var det något om ett internetkonto :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim