Anytime.

Puh, efter flera timmar på stan är jag ganska trött. Huvudvärk har jag också.
Jag fick med mig ett par svarta chinos hem. De var på rea så de kostade bara 100kr :) Justja köpten ett hänglås med kod till skåpet i skolan. Det var inte mycket men jag hittade inget jag fastnade för. Jag letade efter en tjock, lång, stickad kofta men som sagt så hittar jag aldrig det jag letar efter. Jag tror jag ska gå nån dag efter skolan till stan, om jag orkar.
Nu ska jag bara ta det lungt :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Svar på kommentar:
Moa: Jag går på Midgård i Umeå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim