05.04.11

Jag är så jäkla trött så jag funderar på att gå och lägga mig 8. Får se hur det blir med det. Jag har hunnit med att springa ett varv runt byn, jag hade tänkt springa längre men benen har inte vant sig vid asfalten än så det gör så jäkla ont i smalbenen. Jag kör intervaller, springa 3min och gå 1min men det tar så låång tid innan benen vänjer sig.
Nå, det är bara att köra på så tills det blir bättre.

Jag vet inte riktigt hur soprovet gick. Inte så bra känns det som.

Imorgon blir det ledarskola efter skolan, vi ska planera konfalägret som är nästa vecka. Får en dag längre påsklov :P Men jag måste göra fysikprovet på temat på torsdag, måste komma ihåg att säga det åt Noppa. Hoppas det inte är nåt annat jobbigt på fredag som man missar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim